Sunday, February 21, 2010

"janganla serius sgt dik..."

Pagi-pagi Ahad ni..mmg malas sgt rasa nak keluar. Tapi bila memikirkan yang esok pagi takde makanan untuk dibuat breakfast, terpaksa gak keluar beli..Dlm pala otak..pkir2 nak beli roti n sardin buat sndwich esok je. So..aku pun keluar ke ENG HONG (kedai yg kitorg dptkan sumber bekalan dapur) nak bli brg2. Smpai je sana menonong je aku ke bhgian roti..masa tgh memilih2 roti tu..ada la 3 org mamat ni..diorg pun sibuk nak bli roti..(masa tu aku tak kisah pun pada diorg ni..) tapi yg jd kisahnya sbb masa aku selisih dgn diorg masa nak amik roti tu..ada la salah sorg dr mamat tu yg sgt ramah ye menegur aku.."janganla serius sgt dik.." EErrrk..terkejut aku..kenapa aku terkejut? Hehehehehe..bukan sbb dia tegur aku..sbbnya aku terpkir masih 'adik' ke aku ni...;P. Aku pun buat dek je la n terus ke bahagian sayur pulak..Adala 2,3 kali berselisih dgn diorg yang masih tersengih2 memandang aku.. Apa kes la diorg tu pun aku taktau..Heheheh..(agaknya serius sgt kot muka aku ni..tp biarla...aku sesaje buat muka bertmbh2 serius bila diorg pndg2 aku..) ahahahaha..

*p/s: tetiba terasa muda sbnrnya..thanks to mamats tadi..eheheh...

No comments: