Sunday, May 30, 2010

arggggggggggggggggghh...duniaku berpusing2

Lepas je mandi dan membasuh hari ni..tgh bersiap2 nak gi menyidai baju di luar tetiba aku rasa rumah ni berpusing2..nak berjalan pun susah..tapi utk sedapkan hati aku try gak berjalan keluar rumah, still rasa pusing2 lagi..Apa yg tak kena ni? Aku masuk umah semula sambil tersenget2 berjalan sbb sgt berpusing2 rumah ni. Terpkir gak aku adakah bukan kepala aku yg pusing, mybe mmg betul rumah ni yg berpusing..gempa bumi ke? Smpai je kat ruang tamu mmg aku dh tak balance, dh takleh berdiri dah..aku pejam mata kejap, tarik nafas jap..then bila bangun semula dah okay.. Emmmm...apa jd ye..? Musykil2...

2 comments:

Boy said...

yang baca ni pulak rasa nk pusing2 tetiba

Anonymous said...

Terkenankan baby yang dipregnantkan oleh kembar kamu tak?