Sunday, July 4, 2010

Greenleaf-Blackstone-Classic

Kenapa tajuk entry aku seperti di atas? Heeeeeeee... Tu adalah 3 buah hotel yg dh aku pegi setelah 3 minggu berkawin ye.. sbbnya umh aku blum ready lg utk diduduki.. Huuuuuu..sedih betul la berpindah2 cmni...Nk kena mengangkut brg2, kos tggi, n kesian sgt kat Fairuz..tak dpt lagi nk masak utk dia..:'( Tp aku sedih jugak bila pkir kan penat Fairuz berulang alik dr Kl ke Kuantan every weekend, msti penat kan abg... Tp nak buat cmna, mcm byk je halangan nak buleh stay sama.. Haishhh... Rupanya susah n sedih ye kawin jarak jauh ni.. Rasa mcm bujang lagi pun ada. Selalu terlupa diri yg aku ni dh jd wife org. Ish ish ish... Tiap2 kali ari ahad, mood sedih...semakin lama kawin, bukannya semakin dh biasa, tp semakin sedih pulak..huuuuuu.. Kalu ikut kira2 rasa dh cecah seribu hinggit dah habis kat hotel+makan.. Dah la tu makan mahal2 tak hingat..heheheh... Tak sbr rasanya nak masuk umah ni... Ya Allah, Kau sedarkanla staff2 unit senggara tu utk cepat2 kan proses repair merepair umah aku tu....supaya cepat aku buleh masuk umah..

*igtkan report kerosakan juz utk prosedur je..rupanya diorg betul2 nak repair..haiyooo...

No comments: