Monday, July 19, 2010

pisau yg memakan tuan

Aku namakan pisau ini "Pisau Memakan Tuan" sebabnya ia dh berjaya menghiris jari aku sebanyak 2kali ye.. wpun baru berusia seminggu di umah aku.. Huuuuuuuuu..sgt pedih jari aku ni.. Kali pertama masa nak hiris kulit buah rmbutan. Niat murni nak kupas kulit siap2 n letak dlm peti sejuk. Bila nak mkn terus je amik n makan. Syok2 mengupas dgn mggunakan pisau yg tajam tu. terusla terhiris jari telunjuk ni.. Yg kedua kalinya, dlm kelamkabut nak mengejar masa nak msak untuk En. Fairuz, terhiris la pulak jari kelingking ni..Meleleh2 la pulak darahnya...Kali ni lebih sakit sbb hrisannya lebih pnjg..Huuuuuu.. hrp2 esok2 dh tak mkn jari aku ye pisau.... Kalu hg mkn jari aku lagi..aku pastikan aku buang hg dlm tong smph hitam kat luaq umah aku ni.. Puas hati!

No comments: