Tuesday, February 15, 2011

Hidup perlu berkorban?

Aku di sini di atas pengorbanan org lain, perlulah jugak aku berkorban utk org lain sepanjang hidup aku...

Mungkin ini satu2nya cara utk aku membalas budi dan jasa mereka yg telah byk berkorban utk aku...

Itu adalah realitinya tp kenapa hati ini susah utk terima n redha atas pengorbanan ni?

Emmm...ya, mungkin kerana aku tak sekuat mana. Luarannya nmpk sgt kuat tp dalamannya sgt lemah..

Ya Allah, tolonglah bantu hamba Mu yg lemah ini utk melalui segala dugaan dan cabaran Mu kerana aku rasa tak mampu utk hadapinya tanpa bantuan dari Mu...Bantu lah hamba Mu ini utk redha dan ikhlas dalam setiap yg dilakukan..

Sesungguhnya aku yakin dengan hikmah Allah yang BESAR yg menanti aku di kemudian hari.. InsyaAllah...

2 comments:

nurul aziyana said...

salam kenal..
singgah cni utk kunjung balas..:)

cik nas said...

salam kenal jugak..;) kita bekerja di tempat yg sama...tp tak pernah terjumpa agaknya