Sunday, February 13, 2011

I've lost my ring..:(

Mcm mana la aku buleh careless sgt ni.. Cincin tunang aku merangkap cincin feveret aku buleh hilang! Smpai skrg rasa cam tak boleh terima. Masih terpkir2 kat mana la tercicir cincin tu. Seigt aku masa keluar dgn en feruz smlm, kitorg sggah zohor kat masjid, masa tu la aku tggalkan cincin n jam masuk dlm beg sbb nak amik wuduk.. Sedar2 dah pas solat tu, cincin dh takde, jam ada la pulak. Cari setiap ceruk dlm masjid takde pulak. Emm..mmg rasa sgt bukan rezki aku. Satu lagi tmpt yg mybe aku tercicir cincin tu..emmm..rasanya kat restoran masa kitorg makan. Masa tu pun aku tggalkan cincin n alih ke tgn kiri. Tp seigt2 aku la..aku dh sarungkan semula kat jari di tgn kanan before keluar dr restoran tu. Pnya la chaiyuk2 nak cincin tu kan..hari ni kitorg pi semula restoran tu tp dah kata bukan rezki kan, restoran tu tutup la pulak. Aduuuhh..kecewanya rasa. Syg sgt cincin tu. Bukan sbb harga ke apa..sbb sentimental value yg takleh diganti lagi dah..

*sedih lagi...+ rindukan en feruz jugak..dia dh balik dh..:(

No comments: