Friday, June 1, 2012

Mood Booster

Mood Booster?? Ada ke perkataan camtu? Hahaha. Selalunya dengar perkataan Milk Booster ja bagi ibu2 yang nak bykkan susu badan utk anak. Ni tetiba aku reka istilah sendiri. 2,3 hari ni perasaan gembira semacam, melayang2 terawang2 je. Hahaha. Apa perkara yg menggembirakan tu? Buat masa ni aku rahsiakan dulu. Nanti dah confirm, akan aku sebarkan ke seluruh pelosok kwn2 ku. Dan niatnya jika betul2 perkara menggembirakan yg dinanti2 kan tu tercapai dalam masa terdekat ni, mmg confirm akan aku buat KENDURI KESYUKURAN dan jugak jualan HARGA RENDAH habis-habisan lah bagi meraikan dan menunjukkan betapa gembiranya dan bersyukurnya aku. Wahahah. Tak sabarnya rasa. Bulan June ni jugak dah sedia ada moment2 happy yg akan berlaku. Antaranya ANNIVERSARY, BIRTHDAY aleesya dan jugak insyaAllah jika ada rezeki kami, ada SATU lagi berita gembira bakal menyusul. WAIIIIIIIIIITTT (alamak! bajet mcm ramai yg baca blog aku.. wahaha. takpe2, berangan sudeh sbbnya gembira sgt2..)

No comments: